Få hjælp til butiksrengøring
Som butiksejer er der mange ting at holde styr på. Indkøb af varer, økonomi og ikke mindst god kundeservice. Rengøring af butikken må ikke være en af dem.
Førstehåndsindtrykket er typisk mere afgørende end som så, og her kan en pletfri rengøring spille en stor rolle. Følelsen af at være værnet om og trives i et rent og sprødt indeklima er helt klart dét værd. Hør mere ved at læse videre i teksten her.
Indhent et gratis tilbud for butiksrengøring i dag
Hos Cleann er vores ambition, at rengøring skal være til så lidt bekymring, besvær og last som overhovedet muligt. Vi ønsker, at du skal slippe for at tænke på butiksrengøring i din hverdag – vi klarer det for dig. Så har du i hvert fald én bekymring mindre.
Med et samarbejde med os behøver du ikke længere at tænke på rengøring, du kan i stedet fokusere din energi og tid på dine kunder og udviklingen af dine ambitioner. Vi klarer alt det praktiske, og vi svinger hellere kosten en gang for meget end en gang for lidt, så vi sikrer den ultimative tilfredsstillelse for dig, dine kunder og din butik.
Hos Cleann udbyder vi butiksrengøring på Sjælland. Vi udfører bæredygtig og ansvarlig rengøring alle ugens dage, alle timer i døgnet. Derfor er vi spændte på at høre om dine ønsker for din butiksrengøring og give dig et skræddersyet tilbud for rengøring af din butik.
Hvad er den mest effektive rengøring af butik?
I en butik er udseende og stemning betydningsfuld for, at potentielle kunder kan føle sig budt velkommen, trygge og godt tilpas og dermed få lyst til at opholde sig og købe ind i en butik.
Her spiller rengøring en vigtig rolle, fordi din butiksrengøring kan være med til at skabe en ren og indbydende stemning med gode dufte og lækre, rene overflader. Hvad end der i butikken sælges tøj, mad, udstyr eller noget helt fjerde, så skal renligheden være i top, for at dine varer står bedst muligt frem.
Når din butik skal rengøres, kan det være brugbart at tænke i både daglige, ugentlige og kvartalsvise rengøringsrutiner. Rutinerne kan indeholde forskellige steps, være mere eller mindre dybdegående og bruge forskellige rengøringsmidler og udstyr. Her kan du få et bud på en mulig rengøringsrutine:
- Daglige rengøringsrutiner: På daglig basis er det en god ide, at have det primære fokus på synlige overflader, gulve, toiletter og affald. Disse områder er især en del af butikkens førstehåndsindtryk og kan klares med de fleste rengøringsprodukter og -midler.
- Ugentlige rengøringsrutiner: En gang om ugen kan din butik have behov for en mere grundig rengøring. Det kan indebære en større organisering og eventuel omrokering af butikkens indhold, således at alle hjørner og afkroge rengøres og bidrager til butikkens overordnede rene og hygiejniske udtryk. Ved den ugentlige rengøring kan rengøring af vinduer og spejle også være en god ide, så butikken også ser indbydende ud udefra.
- Kvartalsvise rengøringsrutiner: I løbet af året er det godt at lave en dybdegående rengøring af din butik. Her kan lidt mere specificerede rengøringsartikler være brugbart, for eksempel kan butikkens inventar damprenses og desinficeres.
Når butikken rengøres, er det vigtigt at bruge miljø- og allergivenlige rengøringsprodukter, så både klimaet, medarbejdere og kunder skånes og værnes om. Hos Cleann har vi eksempelvis taget et valg om kun at bruge svanemærkede rengøringsprodukter. På den måde passer vi bedre på hinanden og på kloden.
De bedste løsninger til rengøring af butik
I en butik, hvor mange mennesker løbende opholder sig, er det yderst vigtigt, at skabe en rummelig atmosfære, med et sundt indeklima, rare og naturlige dufte og rene flader. Butiksrengøring er derfor ikke blot en nødvendighed for sundhed og hygiejne, men også en helt essentiel faktor for at skabe en succesfuld butik, hvor kunderne har lyst til at komme og lade sig inspirere.
En butik skal spille på alle parametre før en succesfuld interesse og mulig transaktion kan finde sted – og derfor vælger mange butiksejere at investere i professionel rengøringshjælp.
Fordelene er, at professionelle rengøringsfirmaer har erfaring, ekspertise og specialudstyr til at udføre dybdegående rengøring effektivt. På den måde kan professionelt rengøring både stå for den daglige renlighed og de mere specialiserede opgaver som vinduespudsning, tæpperens og overfladebehandling.
Gennem et samarbejde med Cleann, kan du have ro i maven over, at din butik altid viser sig fra sin bedste side. Vi udbyder forskellig erhvervsrengøring, som alle kan være til gavn for din butik.
Udover vores specifikke butiksrengøring, hvor vi i fællesskab med dig skræddersyr den bedste løsning for rengøring af din butik, så udbyder vi eksempelvis også , som kan få din butik til at stå endnu skarpere – selv for forbipasserende.
Indsæt link, når siden er oppe på hjemmesiden.
Vil du ringes op?
Udfyld kontaktformularen med dit navn og telefonnummer, så vil du blive kontakt indentor 24 timer.
Vil du ringes op?
Udfyld kontaktformularen med dit navn og telefonnummer, så vil du blive kontakt indentor 24 timer.
Hvad koster butiksrengøring?
Rengøring er en essentiel del af en butiks ydre og udstråling og er derfor helt centralt for at få en succesfuld butik. Derfor er rengøring af butik et godt sted at investere i og få professionel hjælp, hvis man vil være helt sikker på, at udstråling, renlighed og hygiejne er i top.
Butiksrengøring kan virke basalt og lige til, og det kan det også sagtens være på daglig basis. Men over tid er det helt essentielt at føre logbog over, hvordan og hvornår butikkens forskellige dele er blevet rengjort.
Butikkens inventar, gulve og overflader kan somme tider tåle forskellig behandling, og derfor er et skarpt overblik og indsigt vigtig i rengøringen for at få den bedste, mest effektive og samtidig mest skånsomme effekt.
Derfor er der mange, der benytter sig af professionel hjælp, når det kommer til butiksrengøring. Her kan prisen på butiksrengøring afhænge af det enkeltstående firma, størrelse på butikken og hyppighed. Hos Cleann har vi erfaret, at hver butik har sine egne udfordringer og behov. Derfor er det vigtigt for os at tilpasse en plan ud fra de behov, som I mener, at jeres butik har.
I kender jeres butik bedre end nogen anden, og vores ekspertise kan være med til at føre jeres ønsker og drømme for butiksrengøringen ud i virkeligheden. Derfor har vi udviklet en service, hvor vi sammen udformer en skræddersyet plan, som passer til netop jeres butik. I styrer selv hvilken slags, hvornår og hvor meget, I har behov for rengøring, og vi står altid klar til at uddele gode råd fra vores erfaringer og ekspertise.
Hos Cleann udbyder vi erhvervsrengøring på forskellig vis, hvoraf butiksrengøring er iblandt. Ved at udfylde kontaktformularen herunder, kan du få et indblik i prislejet, og vi kan sammen forsøge at udforme en løsning, som passer bedst til netop din butik.